Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 25 november 2011

November-kleuren

Momenteel gaat hier in Zuid Spanje tijdens de wintertijd rond 18.30 uur de zon onder en is het na een kwartiertje ook echt donker. Er zit dezer dagen veel vocht in de lucht en als er dan aan het eind van de middag wat hoge bewolking komt opzetten, zorgt de ondergaande zon voor een kleurrijke lucht. Vanaf de parkeerplaats gisternamiddag zomaar een foto van die kleurenpracht. 
Enkele minuten eerder fotografeer ik deze hop die beneden aan de carril (weggetje) op een elektriciteitsdraad zit. Ik schakel mijn flits in, maar ben te laat, de vogel is gevlogen. In ieder geval komen zo "en profil" de kuif en aparte snavel van de hop ook mooi uit. Trouwens, de vogel kijkt naar links. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten