Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 8 april 2011

Comfortabel naar Córdoba

Eergisteren zijn mijn broer Arnold en schoonzus Etha hier gearriveerd. Met Casa Domingo als uitvalsbasis doen ze een stedentrip naar o.a. Córdoba. Maar natuurlijk gaat Arnold gisteren eerst met mij de berg af om wat uurtjes onkruid te snoeien op de terrassen met de fruitbomen. In de volle zon met 24 graden, temidden van het aroma van alle bergkruiden, is het heerlijk om te werken.
Helaas moeten we hier ook veel planten met mooie bloemen zoals deze klaproos snoeien.  


Twee elkaar beconcurrerende nachtegalen in het bos naast ons huis overstemmen gisteravond bijna de muziek van mijn iPad op het terras.


Vanochtend vertrekken de twee vakantiegangers in hun luxe BMW (van Hertz) richting Córdoba. Om zich daar helemaal over te geven aan de prachtige cultuurhistorische en culinaire schatten van één van de mooiste steden in Andalucía.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten