Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

woensdag 14 augustus 2013

Ticket

Neen, dit is geen tropisch eiland op meer dan 15.000 km vliegen. De fotograaf - een van mijn Spaanse Facebook-vrienden - verklaart dat er geen Photoshop aan te pas is gekomen. Dit is gewoon een van de vele baaien van de kust van Nerja. Hier een kleine 10 km vandaan. Laat die jongen van Joling maar een Ticket to the Tropics kopen. Ik neem gewoon de auto. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten