Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 6 augustus 2013

Vakantiekiekjes

Ze zijn dit weekend na vakanties in verschillende delen van Frankrijk weer in hun vertrouwde omgeving van Leiderdorp en Amsterdam thuisgekomen. Onze dochters en hun gezinnen. Ter illustratie van hun vakantieplezier ontvingen we een serie foto's van de kleinkinderen. En een aantal ervan wil ik jullie, volgers van mijn blog, natuurlijk niet onthouden. Via Facetime hebben we inmiddels alweer wat gesprekken gehad met de kleinkinderen. Veel vakantieverhalen natuurlijk. Van vriendjes op de camping tot en met de Parijse clochards die blijkbaar veel indruk hebben gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten