Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

vrijdag 9 augustus 2013

Verschillen

"A reader lives a thousands lives before he dies. The man who never reads lives only one"

Hij stond alweer enige tijd op mijn leeslijstje. Het nieuwe boek van Carlos Ruiz Zafón. Na destijds al genoten te hebben van De schaduw van de wind en Het spel van de engel, heb ik vandaag dan eindelijk De gevangene van de hemel (El prisionero del cielo) gedownload. 

Ik twijfel even of ik bij Bol.com de originele spaans-talige versie moet nemen. Gemakshalve kies ik maar voor de Nederlandse vertaling. Wat me opvalt is, dat er verschillen zijn in de boekcovers. Doet me een beetje denken aan de "Zoek de 7 verschillen-plaatjes" van vroeger. 

Kan niet wachten om dit weekend - nu er met de hitte niet veel te doen is in de tuinen en op het land - het boek te lezen. Genieten van een mooi verhaal en dito literatuur. Dat extra spannende element van die verschillen in de cover (o.a. dat jongetje naast die dame) boeit me ook wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten