Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zaterdag 14 augustus 2010

JHoos, trap er niet in !

Een dezer dagen werd ik uitgenodigd “vriend” te worden van een bekende via haar JHoos-netwerk. Ik ging één muisklik te ver .....En had zo JHoos op mijn computer.

Toen zag ik, dat het meer een datingsite was. Met veel malware en phishing. Dus heb ik direct dat programma weer van mijn computer verwijderd. In die paar minuten, dat het op mijn computer stond, hebben veel van jullie toch nog een uitnodiging - zogenaamd van mij - ontvangen “vriend” van mij te worden via Jhoos. Die uitnodiging is dus niet van mij, dat vervelende JHoos is zelf aan het werk gegaan ! Excuses daarvoor. Mijn advies : trap niet in JHoos en installeer het niet ! Met mij en mijn computer gaat het overigens prima, thank you very much.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten