Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

dinsdag 17 mei 2011

Spaanse paarden

Vrijwel dagelijks komt hij hier voorbij, op weg naar zijn land om dit te bewerken. Paco is een van de toch nog vele campesinos die niet met een krachtige four-wheel drive de campo ingaan. Neen, 1 pk (paardenkracht) is voldoende voor hem. 


Als ik hem met telelens fotografeer vanaf ons terras, roept Mike dat ze iets "aparts" in de lucht ziet. Het nadert ons vanaf de kust met een behoorlijke snelheid. Met de verrekijker in de hand zegt ze een paard in de lucht te zien ! Ik denk gelijk aan een snel bezoek aan de oogkliniek of de hallucinerende werking van het eten van teveel goji-bessen. Maar maak er toch maar een foto van, met de telelens. 


Op de computer zie ik, dat ze gelijk heeft !! 
Een paard in de lucht. Moet hier niet gekker worden.


Het touwtje reikt tevergeefs naar de kinderhand aan het strand waaruit de ballon is ontsnapt. Dit Spaanse paard zweeft al snel op grote hoogte over ons huis, richting de adelaars in het natuurpark. 
Op weg naar onzekere avonturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten