Welkom

Welkom op deze blog waar ik regelmatig wat publiceer over ons huidige leven als pensionados. Afwisselend in Spanje en Nederland (de foto hierboven geeft onze huidige locatie aan). Mijn berichten kunnen verder over alles gaan wat ons (me) zoal bezighoudt. Reageren op een berichtje kan altijd. In de iPod op de blog kun je achtergrondmuziek starten. Als je je email-adres invult (onder het vertaalblokje), krijg je bij elke aanpassing van deze blog automatisch een mailtje.

zondag 24 juli 2011

Ramptoeristen ?



Vandaag met broer Eric in het natuurpark van de Sierra Almijara de route gelopen naar de oorsprong van de Rio Chillar. We lijken wel ramptoeristen, het is namelijk de route die de enkele weken geleden vermiste Nederlandse toeriste heeft gelopen. Ze was de weg kwijt en heeft 18 dagen op een rots in de rivier gezeten voordat ze werd gevonden. Zie mijn blogbericht van 8 juli j.l.
Na ruim 6 uur hielden wij het wel voor gezien. Te grote watervallen en te grote rotsblokken om verder omhoog te gaan. Onderweg wat dames tegengekomen uit het naburige Velez-Málaga (zie groepsfoto). 






Was voor hen de eerste keer, dat ze zo'n tocht maakten.


Ik wist niet, dat het toch hete en droge Andalucía nog zoveel watervallen, stroomversnellingen etc in zich had. En wat voor water. Op één van de foto's staat Eric niet in Thailand, maar gewoon in het natuurpark achter ons huis.
Tot slot nog een filmpje met een indruk van wat watervallen in de Rio Chillar.

1 opmerking:

  1. Danique Castenmiller24 juli 2011 om 23:17

    Waaauw erg mooi hoor! Dit had ik inderdaad graag meegelopen, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen